Trustpilot |Hurtig levering |Fragtpriser fra 49 kr.

FAQ

BETALING

1. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Du kan betale med alle typer kort, EAN eller finansiering.

2. Kan jeg betale pr. efterkrav?
Nej det er desværre ikke en mulighed.

3. Er det sikkert at bruge kreditkort?
Ja, alle transaktioner som indeholder dine kortoplysninger sker via en krypteret linje direkte mellem dig og serveren. Vi har ikke adgang til din kortdata og kan ikke trække mere end det beløb du godkender.

4. Hvornår bliver mine penge hævet?
I det øjeblik du godkender betalingen reserveres beløbet på dit kort, men bliver først hævet fra din konto når vi afsender din ordre.

5. Mit betalingskort bliver afvist?
Prøv igen, det kan være du har tastet forkert, eller der er måske ikke dækning for købet på din konto?
Skulle der mod forventning stadig være problemer, så kontakt os så vi kan hjælpe dig.

6. Er priserne inkl. moms?
Ja, alle vores priser vises i webshoppen inkl. moms

7. Kan man som offentlig kunde bestille med EAN nummer ?
Ja, du vælger blot "EAN faktura" og afslutter ordren. Husk at opgive dit EAN nummer. Så sender vi en EAN faktura

8. Kan man lave en finacieringsaftale via jer?
Vi samarbejder med Viabill og kan derfor tilbyde financering.

 

FORSENDELSE

1. Hvad koster fragten?
Fragtpriser udregnes efter vægten på de vare du ønsker at købe og kan ses i kurven. Priserne starter fra 49 kr.

2. Levering til min arbejdsplads?
Vi anbefaler levering til adbejdsplads, da der som regel er folk til stede til at modtage og kvittere for pakken.

3. Kan man afhente varer på jeres firma adresse?
Ja, du vælger blot "Afhentning" når du går "Til kassen" og fragtbeløbet fjernes fra din ordre. Du modtager en mail når din ordre er klar til afhentning.

4. Hvem leverer min ordre?
Vi benytter os af GLS til standard ordre, ved større ordre benytter vi lokale fragtmænd.

5. Er varerne forsikret under transporten?
Ja, alle varer er forsikret frem til du modtager ordren.

6. Kan man afhente varer på jeres firma adresse?
Ja. Vælg venligst "Afhentning" under bestillingen. Så fjernes fragtbeløbet automatisk.

 

ANNULLERING OG RETURNERING

1. Hvordan ombytter jeg en vare?
Hvis du inden for 14 dage efter købsdatoen ønsker at ombytte din vare er dette selvfølgelig muligt. Du kan læse mere om returnering i vores betingelser.

2. Hvordan sender jeg en vare retur?
Hvis du ønsker at sende en vare retur skal du kontakt os pr. mail, så vi er klar over du vil returnere varen. Du modtager herefter en mail fra vores kundesupport med informationer omkring hvordan du sender din pakke retur til os.

3. Hvordan fortryder jeg et køb?
Music2you.dk tilbyder alle vores kunder 30 dages fortrydelsesret. Fristen for fortrydelse løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare eller første forsendelse. Varen skal sendes tilbage inden de 30 dages fortrydelsesfrist udløber. Ønsker du at returnere din vare inden for de 30 dages fortrydelsesfrist, bedes du kontakte os for nærmere aftale vedrørende returnering. Vi modtager ikke returvarer uden en forudgående aftale om returnering. Leveringsomkostninger for at sende varen tilbage påhviler dig som kunde. Bemærk at erhvervskøb er omfattet af andre regler, som kan læses i vores betingelser.

4. Kan man aflevere returvarer på jeres firma adresse?
Såfremt du har en forudgående aftale med os vedr. at du returer varen, kan du godt aflevere returvarer på vores firma adresse.

5. Skal jeg selv betale for fragt i forbindelse med en returnering?
Ja, i forbindelse med en returnering er du selv ansvarlig for indsendelsen, og skal derfor selv betale fragten til os.



ØVRIGE SPØRGSMÅL

1. Hvem sælger I til ?
Vores kunder inkluderer både private- og erhvervskunder, som f.eks. skoler, 
bands, restauranter og barer.  

2. Må jeg linke til music2you.dk?
Ja, det skal du være velkommen til. Du må meget gerne kontakte os og fortælle om stedet hvor du vil dele linket.

3. Jeg har mistet min faktura. Kan i sende den igen?
Hvis du ønsker at få gensendt en faktura, skal du venligst sende os en mail med ordre nummeret, som du ønsker faktura for.


4. Kan man se og prøve produkterne før man køber?
Ja, du er meget velkommen til at besøge vores showroom i Viborg.

5. Hvornår har i åbent i jeres showroom?

Se åbningstider og adresse på showroom  

6. Kan man bestille varer direkte i jeres showroom?
Ja, det kan du tro du kan, så kom du bare forbi.

7. Jeg vil gerne købe en vare der ikke er på hjemmesiden. Kan I skaffe den hjem?
Vi kan højst sandsynligt skaffe varen du søger, så kontakt os og vi skal gøre hvad vi kan for at finde det til dig.